Skannede bilag/PDF'er kommer ikke ind i Digiflow

Manglende skannede bilag/PDF'er

Når PDF-bilag sendes ind til Digiflow, vil de efter dataløft lande i mappen "Skannede bilag" (afhænging af distributionsopsætning). Oplever du at bilagene ikke kan findes, er nedenfor en række punkter du kan tjekke efter.

1: Flere bilag i "Skannede bilag"

Ligger der flere bilag i mappen "Skannede bilag" er der mulighed for at vælge mellem dem i dropdown-menuen i bunden.

 

2: Bilaget fanget af dubletkontrollen

Dataafløft sker automatisk, og der kan ske fejl i denne afløftning. Det kan betyde at bilaget, hvis distributionsopsætningen er sat til at sende bilaget direkte i indbakken eller feltet ikke er rettet manuelt, kan blive fanget i dubletkontrollen. Kan I ikke finde et bilag vil det derfor være en god idé at lave en søgning på status → dublet, og se om bilaget ligger der.

 

Var dette svar nyttigt?
😞
😐
😁