Ferie

Oprettelse af ferieafløser for en bruger

Under ferie har man mulighed for at tilføje en periode, hvor en udvalgt afløser kan se og tilgå brugerens indbakke. Modulet findes også nede i venstre hjørne på alle brugere, så den enkelte selv kan taste sin ferie og afløser.

Det er mulig at tilføje flere ferieafløsere til en bruger. 

 

Sådan gør du som administrator:

  1. Under indstillinger > brugere udvælges brugeren der går på ferie

  2. Gå til fanen Ferie

  3. Vælg "Opret ferieperiode..."

  1. Vælg kalender ikonet ved Ferie start/slut og udvælg datoer

  2. Vælg afløser

  3. Klik Gem ferieperiode

  4. Husk at klikke Gem indstillinger

Sådan gør du som almindelig bruger:

  1. Gå til Ferieplanlægning i bunden til venstre

  2. Vælg "Opret ferieperiode..."

  1. Vælg kalender ikonet ved Ferie start/slut og udvælg datoer

  2. Vælg afløser

  3. Klik Gem ferieperiode

Var dette svar nyttigt?
😞
😐
😁