Hvorfor oprette en lokal mailadresse?
Ved at oprette en lokal mailadresse, fx revisor@domæne.dk, kan I undgå en række udfordringer:
Undgå konflikter mellem kunder
Hvis revisor bruger sin personlige virksomhedsmail, kan der opstå konflikter, hvis denne allerede er tilknyttet en anden kunde i DIGIflow.
Kontrol over adgangen
Ved at benytte en lokal mail kan I deaktivere revisorens adgang, uden at dette påvirker deres adgang til andre kunders DIGIflow-konti.
Forbedret sikkerhed
En lokal mailadresse giver jer bedre kontrol over adgangen og sikrer, at alt korrespondance relateret til jeres virksomhed forbliver inden for virksomhedens domæne.
Trin-for-trin vejledning til oprettelse af revisoradgang
Opret en lokal mailadresse
Kontakt jeres IT-administrator eller mailudbyder for at oprette en ny mailadresse med jeres domæne (fx revisor@domæne.dk).
Log ind i DIGIflow
Gå til DIGIflow og log ind som administrator.
Opret bruger til revisoren
Navigér til afsnittet Brugeradministration.
Klik på Opret bruger.
Indtast den lokale mailadresse (fx revisor@domæne.dk) i feltet for e-mail.
Tildel revisoren de relevante rettigheder og adgangsområder.
Informer revisor
Send loginoplysninger til revisoren med den nye mailadresse, og vejled dem i at logge ind.
Ekstra ressourcer
For yderligere vejledning om oprettelse af brugere og administration af adgang i DIGIflow, kan du besøge afsnittet "Opret bruger".