Ved at oprette en lokal mailadresse, fx revisor@domæne.dk, kan I undgå en række udfordringer:
Undgå konflikter mellem kunder
Hvis revisor bruger sin personlige virksomhedsmail, kan der opstå konflikter, hvis denne allerede er tilknyttet en anden kunde i DIGIflow.
Kontrol over adgangen
Ved at benytte en lokal mail kan I deaktivere revisorens adgang, uden at dette påvirker deres adgang til andre kunders DIGIflow-konti.
Forbedret sikkerhed
En lokal mailadresse giver jer bedre kontrol over adgangen og sikrer, at alt korrespondance relateret til jeres virksomhed forbliver inden for virksomhedens domæne.
Opret en lokal mailadresse
Kontakt jeres IT-administrator eller mailudbyder for at oprette en ny mailadresse med jeres domæne (fx revisor@domæne.dk).
Log ind i DIGIflow
Gå til DIGIflow og log ind som administrator.
Opret bruger til revisoren
Navigér til afsnittet Brugeradministration.
Klik på Opret bruger.
Indtast den lokale mailadresse (fx revisor@domæne.dk) i feltet for e-mail.
Tildel revisoren de relevante rettigheder og adgangsområder.
Informer revisor
Send loginoplysninger til revisoren med den nye mailadresse, og vejled dem i at logge ind.
For yderligere vejledning om oprettelse af brugere og administration af adgang i DIGIflow, kan du besøge afsnittet "Opret bruger".