Fejlsøgning - C5/XAL

Hvis du oplever en fejlmelding i Digiflow kan du læse denne artikel for mulige løsninger

Fejl ved kontering

  • "Indlæsningsmappen er ikke tom. Kontakt Hotline"

    • Denne meddelse skyldes en ved indlæsning af bilag

    • Kontakt support, som kan hjælpe med at gøre den pågældende kladde klar til indlæsning igen

  • Fejl ved C5/XAL integration: MOMS' findes ikke i momsopsætningen.

    • Løsning: Synkroniser kontoplan og momsopsætning til Digiflow

  • Brugeren får fejlen “Medarbejderen eksisterer ikke”, når man vil bogføre i C5.

    • I C5 gå under Kreditor/periodisk --> Digiflow --> Parameter --> Fjern flueben i Godkender

    • De importerede bilag skal slettes fra kladden

    • Kontakt herefter Digisense support som kan hjælpe med at få bilagene genudlæst til C5

  • Fejl ved indlæsning af bilag: “kørsel er i brug”

    • Gå under parameter og tryk på Frigiv indlæsning

    • Vælg herefter import igen

Var dette svar nyttigt?
😞
😐
😁